דילוג לתוכן הראשי

המדריך לתייר באתר פרפרים


האורחים המבקרים באתר פרפרים לא פעם חושבים שזהו אתר אגרגטור (צובר בלוגים) "שרק מקשר בין בלוגים ובין בלוגרים מפלטפורמות שונות, ובכך מגדיל את החשיפה של קוראים לעוד ועוד כותבים בתחומים שונים ומגדיל את את החשיפה של כותבים לעוד קוראים בשפה העברית". זה נכון אבל לא רק. זה הרבה מעבר לזה וזה מה שהופך את אתר פרפרים לאתר קהילתיהפוסט הזה יחדד נושא זה.

אז מה  בעצם הופך את אתר פרפרים לאתר קהילתי? 
ובכן, הוא מעדכן בזמן אמת פרסומים של החברים באופן המזמין את הקוראים להמשך קריאה. והקוראים מגיבים זה לזה ובכך נוצרות היכרויות וירטואליות (ולפעמים גם בחיים) בין בלוגרים בינם לבין עצמם ולבין קוראיהם.

האתר מתאפיין בפינות מומלצי העורכים (ומכך אתם יכולים להבין שלאתר שיש הנהלה, עורכים וצוות מייעץ), ושמטרתן להאיר בזרקור פוסטים איכותיים ומרתקים (מתחלפים), שכתבו לאחרונה הבלוגרים החברים. ואלה תורמים לכך שאתר פרפרים אטרקטיבי וששווה לבקר בו בכל עת. ושלמבקרים יש הרבה מה לקרוא בו, בתחומי עניין שונים ומגוונים:


פינות המומלצים (מימין לשמאל, מלמעלה למטה):   * "התמונות שהמריאו",   * "עשה למישהו את היום", * "פינת הציטוטים", * "נוסטלגיה היום",   * דע-א-קטואליה: שיחת היום", * "הפוסט המעניין", * "הסיפור שלי- פרוזה קצרה", * שירת היום".

וגם פינת קהילת פרפרים בפייסבוק (תמונת ראי) בעריכת אריק בנדק חביב:





ובתחתית הדף הראשי של האתר תגלו את הצלמיות והקישורים לפוסטים שהגיעו לפנתאון "גלריית המומלצים מכל הזמנים". שווה לחזור, שווה להיזכר:



ויש גם פינות אד הוק, כמו:


  
וגם שאלונים וסקרים לחברים ולקוראים (כי גם אתם משפיעים):





* הערה חשובה: כדי שהגולשים בסמרטפונים יוכלו לראות את כל הדף הראשי של האתר ואת כל הפינות, יש לרדת לתחתית המסך ולבחור ב"גרסת אינטרנט"! 

וכדי שלא להעמיס על הקוראים בחומרים ישנים, בדף הראשי מתפרסמים רק תקצירים של הפוסטים החדשים האחרונים. פוסט חדש מחליף פוסט קודם.

ואחת לשבוע (בדרך כלל בימי רביעי) מתפרסם פוסט "דבר המערכת" המיועד להדרכה ולעדכונים בנושאים שמעניינים בלוגרים בפלטפורמות השונות, וכן עדכונים מעולם הבלוגיה בישראל ובעולם.

ולא פחות חשוב, הבלוגרים והקוראים יכולים לפנות להנהלה "בתיבת המסרים" בכל עניין ועניין (המלצות, שאלות להבהרות ולתמיכה טכנית).

ויש עוד ועוד דברים באתר פרפרים שמטרתם לתרום לחוויית הביקור והקריאה באתר - אותם אני משאיר לקוראים לגלות.
והעיקר, כניסה לאתר פרפרים תספק לכם שעות של קריאה מהנה ועדכנית ומבית אחד.



ושיהיו השכנים יפים בעיניכם,
ותגיבו, תגיבו, תגיבו... 

שלכם קנקן